Szkolenie kierowane jest głównie do pracowników kancelarii prawnych – zarówno pracowników administracyjnych, jak i prawników.
Stworzyliśmy taki kurs dlatego, że wyzwania z obsługą pakietu MS Office w kancelariach prawnych są specyficzne i zazwyczaj różne od tych w innych branżach.
Jeśli zastanawiasz się, czy szkolenie będzie wartościowe dla Ciebie i dla Twoich współpracowników, to sprawdź listę najważniejszych zagadnień/problemów omawianych na szkoleniu:
- Nanoszenie zmian w dokumentach, tak aby inni widzieli jakie zmiany zostały naniesione (śledzenie zmian)
- Śledzenie zmian naniesionych przez innych użytkowników dokumentu
- Porównywanie różnych wersji jednego dokumentu
- Łączenie różnych wersji jednego dokumentu w jeden ostateczny dokument
- Tworzenie automatycznej i przede wszystkim sprawnie działającej numeracji (numery paragrafów, artykułów, punktów, elementów na liście, itp.)
- Sprawne formatowanie całego dokumentu za pomocą styli
- Tworzenie odwołań i przypisów w dokumencie oraz połączonych z nimi spisów
- Projektowanie dokumentu w taki sposób, aby jedygo późniejsza edycja była szybka i wygodna
- Wstawianie automatycznego spisu treści
- Ochrona dokumentu (lub jego części) przed edycją, zmianą formatowania, dodawaniem komentarzy
- Zapisywanie i wygodne używanie często wykorzystywanych bloków tekstu, fragmentów dokumentu (bloki konstrukcyjne)
- Automatyczne zapisywanie kwot słownie
- Sprawne posługiwanie się formatowaniem czcionki i akapitów (bez niespodziewanych problemów)
- Ustawianie nagłówki i stopki dokumentu – takiej samej dla całego dokumentu lub różnej dla poszczególnych jego sekcji
- Tworzenie wielu analogicznych dokumentów (korespondencja seryjna)
Zadania oparte są o pliki odwzorowujące pracę w kancelarii prawnej, czyli m.in. różnego rodzaju dokumenty prawne.