Na tym szkoleniu uczymy, jak używać narzędzi do analizy dużych zbiorów danych. Zobaczysz jak efektywnie wyszukiwać wartości, tworzyć podsumowania, tworzyć tabele przestawne, czy analizować formuły.
Osoby, których praca skupia się na wyszukiwaniu, liczeniu, podsumowywaniu, a nie czują się pewnie z formułami, tabelami przestawnymi, wykresami.
Uczestnicy powinni znać Excela przynajmniej na poziomie podstawowym.
Po zakończeniu szkolenia, uczestnicy nabędą takie umiejętności, jak:
- Zaawansowane wyszukiwanie za pomocą narzędzia „Znajdź” i „Zamień”
- Efektywne filtrowanie i sortowanie tabeli z danymi
- Automatyczne wyróżnianie kolorem odpowiednich danych za pomocą formatowania warunkowego
- Podział danych na kolumny
- Edytowanie tabeli, ze względu na tym danych, za pomocą narzędzie „Przejdź do”
- Sprawne wyszukiwanie za pomocą funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO
- Importowanie danych z wielu różnych plików za pomocą Power Query
- Podsumowywanie danych za pomocą funkcji
- Tworzenie raportów i podsumowań z użyciem tabel przestawnych
- Śledzenie, analizowanie i naprawianie formuł
- Automatyzacja pracy z użyciem makr