Rozumiemy, że zorganizowanie szkolenia dla pracowników w firmie nie zawsze jest prostym zadaniem. Z tego powodu, wypracowaliśmy szereg rozwiązań, które to ułatwiają.
Jak szkolimy?
Organizować Wasze szkolenie będzie dedykowany konsultant, który pomoże w dopasowaniu programu, ustaleniu harmonogramu, czy podziale uczestników. Możecie zawsze do niego zadzwonić lub napisać.
Przeprowadzamy (na Wasze życzenie) testy wstępne, żeby zweryfikować, jaki jest poziom wiedzy uczestników – aby szkolenie odpowiednio dostosować. Uzupełniamy je ankietą, aby każdy uczestnik mógł powiedzieć o swoich preferencjach.
Pracujesz na angielskim interfejsie? A może w Waszej firmie są osoby porozumiewające się tylko po angielsku? Nasze materiały i trenerzy są na to przygotowani.
Rozumiemy, że nie każdy pracownik może sobie pozwolić na całodzienną nieobecność w pracy (bo jest wtedy na szkoleniu). Proponujemy sprawdzone systemy mieszane, gdzie pracownik tylko część dnia spędza na szkoleniu.
W przypadku wielu szkolonych grup, ustalenie jasnego i przejrzystego harmonogramu może stanowić wyzwanie. Dlatego my się tym zajmiemy.
Aby uczestnicy byli ze szkolenia zadowoleni, powinni wiedzieć dokładnie jaki jest jego program, aby mogli dokonać właściwego wyboru. Nasze programy rozpisane są bardzo precyzyjnie i każdy może się z nimi zapoznać.
Szykujemy programy szkoleń w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie, ale oczywistym jest, że macie swoje własne potrzeby szkoleniowe. Dlatego chętnie pomożemy w ułożeniu dedykowanego dla Was programu.
Szkolenia odbywają się zazwyczaj w salach szkoleniowych lub konferencyjnych, gdzie jest odpowiedni komfort pracy. Być może, niektórzy z Was pracują na komputerach stacjonarnych, które ciężko jest przenieść. Nie ma problemu – zapewnimy komputery, jeśli jest taka potrzeba (bez dodatkowych opłat).
Jeśli chcecie sprawdzić stopień przyswojenia wiedzy ze szkolenia, to proponujemy egzamin końcowy tuż po jego zakończeniu. Nie jest on dodatkowo płatny. Może trwać 30 lub 60 minut.
Jakość szkolenia oraz zadowolenie jego uczestników warto sprawdzić i na pewno nie musimy Was do tego przekonywać. Udostępniamy każdemu ankietę elektroniczną, a ich wyniki przekazujemy na końcu Wam.
Dane zebrane w ankietach po szkoleniu, nie tylko Wam przekazujemy, ale wcześniej odpowiednio je porzadkujemy i przedstawiamy w przejrzystej formie. W ten sposób powstaje raport poszkoleniowy.