FAQ - najczęściej zadawane pytania

FAQ

W ciągu kilku lat organizowania kursów udało nam się dobrze poznać Wasze potrzeby i wątpliwości. Wiemy, co Was najbardziej nurtuje. Dla ułatwienia Wam podjęcia decyzji o szkoleniu, zebraliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań.
1. Czy organizujecie szkolenia finansowane z KFS?

Tak. Wspieramy naszych klientów w wypełnianiu i składaniu wniosku do KFS. Spełniamy także wszelkie formalne wymogi, aby klient mógł realizować u nas szkolenie dofinansowane ze środków KFS.

2. Czy możliwe jest przeprowadzenie szkolenia w weekend?

Tak. Prowadzimy szkolenia przez 7 dni w tygodniu (za wyjątkiem świąt).

3. Czy przeprowadzacie szkolenia on-line?

Tak. Prowadzimy zarówno szkolenia stacjonarne, jak i szkolenia on-line z trenerem. Korzystamy zazwyczaj z platformy MS Teams.

4. Czym są różne WERSJE szkoleń w Excellent?

Część z naszych szkoleń oferujemy w trzech wersjach. Każda z nich zawiera inny zestaw usług wspierających naukę, abyście mogli dopasować szkolenie do swoich potrzeb. Czytaj więcej o WERSJACH.

5. Czy po szkoleniu otrzymuje się certyfikat jego ukończenia?

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający udział w kursie. Możesz przeczytać więcej na temat CERTYFIKATÓW.

6. Jak wygląda realizacja szkolenia?

Szkolenie prowadzone jest na zasadzie warsztatów praktycznych, kursanci rozwiązują przygotowane wcześniej zadania. Każdy temat omawiany jest na przykładach, które pokazują jak korzystać z danego narzędzia lub funkcji. Czytaj więcej o ORGANIZACJI SZKOLENIA.

7. Gdzie odbywają się szkolenia?

Z chęcią odwiedzimy Was w Waszym biurze. Nie musicie nigdzie wyjeżdżać. Wszystkie potrzebne materiały i sprzęt przywieziemy. Możemy także zorganizować szkolenie w zewnętrznej sali, jeśli taka jest wola z Waszej strony.

Przyjedziemy w każde miejsce w Polsce, więc lokalizacja Waszego biura nie jest dla nas żadnym problemem.

8. Co zrobić jeśli nie wiem jaki poziom szkolenia jest właściwy?

Chętnie pomożemy Ci w doborze odpowiedniego poziomu szkolenia. Wystarczy skontaktować się z nami, a wyślemy test, który pomoże ocenić poziom wiedzy osób mających uczestniczyć w szkoleniu. Dodatkowo kilka pytań z naszej strony pomoże dostosować szkolenie do Waszych potrzeb. Czytaj więcej o TESTACH WSTĘPNYCH.

Pamiętajcie, że nie wszystkie osoby muszą posiadać wiedzę na tym samym poziomie – wówczas możemy zorganizować szkolenie dla kilku grup, o różnym poziomie zaawansowania.

9. Czy można modyfikować program szkolenia?

Zagadnienia omawiane na szkoleniu mogą zostać dowolnie dopasowane do potrzeb klienta. Istnieje możliwość skonsultowania tego z jednym z  naszych trenerów. Oto KONTAKT do nas.

10. Jaka jest minimalna ilość osób do przeprowadzenia szkolenia?

Szkolenia przeprowadzamy gdy firma chce przeszkolić przynajmniej 3 osoby w jednej grupie. Maksymalny rozmiar grupy, który zalecamy, to 12 osób. Niemniej jednak, jesteśmy elastyczni – porozmawiaj z nami. Pamiętaj, że im więcej osób w grupie, tym cena od osoby będzie niższa.

11. Czy organizujecie też szkolenia otwarte?

Nie. Skupiamy się na szkoleniach dedykowanych, całkowicie dopasowanych do potrzeb klienta. Jeśli chcecie przeszkolić małą liczbę osób (1-2 osoby) to sprawdźcie, czy w firmie nie ma więcej chętnych na takie szkolenie, aby jego koszt rozłożył się na więcej osób. Możemy także zaproponować szkolenie indywidualne – SKONTAKTUJ się z nami.

12. Co zrobić, jeśli poziom wiedzy jest zróżnicowany?

To normalna sytuacja – część osób zna program lepiej, a część używa go tylko w podstawowym zakresie. Możemy przygotować szkolenie składające się z kilku grup, gdzie każda będzie na innym poziomie zaawansowania. Pomożemy także w wyborze poziomu dla każdego z uczestników – napisz do nas, a otrzymasz test, który my następnie sprawdzimy i ocenimy na jego podstawie Waszą wiedzę.

13. Jak wygląda harmonogram/czas trwania szkolenia?

Harmonogram szkoleń jest zawsze indywidualnie dopasowywany do Waszych oczekiwań. Szkolenia trwające 8h dydaktycznych możemy przeprowadzić w 1 dzień, te trwające 16h dydaktycznych w 2 dni, a te trwające 24 godziny dydaktyczne w 3 dni.

Jeśli planujecie przeszkolić więcej niż jedną grupę, to można wygodnie dostosować czas trwania oraz godziny spotkań. Przykładowo, jedna z grup może szkolić się przez pół dnia w godzinach dopołudniowych, a druga grupa przez pół dnia w godzinach popołudniowych. Możliwości jest wiele, a jeśli masz wątpliwości, to skontaktuj się z nami.

14. Czy szkolenie może odbywać się na interfejsie w języku angielskim?

Każdy nasz kurs możemy zrealizować również dla anglojęzycznej wersji pakietu MS Office. Nasze materiały są odpowiednio przetłumaczone, a trenerzy przygotowani. Przed szkoleniem należy do nas zgłosić na jakiej wersji ma być przeprowadzone szkolenie. Zobacz próbkę MATERIAŁÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM.