EXCEL POZIOM PODSTAWOWY
Zobacz szczegółowe informacje na temat tego kursu online z Excela. Pamiętaj, że kupując dostęp na calculatic.pl, możesz korzystać ze wszystkich naszych kursów
Zobacz szczegółowe informacje na temat tego kursu online z Excela. Pamiętaj, że kupując dostęp na calculatic.pl, możesz korzystać ze wszystkich naszych kursów
W tabeli poniżej znajdziesz zbiorcze informacje o ilości różnych elementów, które składają się na kurs "Excel Poziom Podstawowy". Przewijaj dalej, aby zobaczyć szczegóły.
ZAWARTOŚĆ KURSU | ILOŚĆ | |
Szacowany czas trwania kursu | 52 godziny | |
Łączny czas trwania filmów szkoleniowych | 8 godzin 32 minuty | |
Liczba filmów szkoleniowych | 232 filmy | |
Liczba lekcji | 45 lekcji | |
Liczba testów do rozwiązania | 45 testów | |
Liczba zadań do pobrania i samodzielnego rozwiązania | 122 zadania | |
Liczba artykułów | 190 artykułów |
Możesz wygenerować i pobrać certyfikat ukończenia kursu w pliku pdf. Będzie na nim widniało Twoje imię i nazwisko, nazwa ukończonego kursu, oraz skrócony opis jego zawartości. Aby wygenerować certyfikat, musisz ukończyć przynajmniej 80% kursu online.
Zobacz narzędzia automatyzujące pracę oraz wspierające Cię w nauce obsługi programu Excel
Możesz „klikać” po interaktywnym interfejsie Excela, aby otrzymać szczegółowe wyjaśnienia każdego z jego elementów.
Możesz codziennie wygenerować zupełnie nowe pliki z ćwiczeniami do samodzielnego wykonania.
W Bazie Funkcji znajdziesz dokładny opis bliko 200 funkcji Excela, poszerzony o serię różnych praktycznych zastosowań.
Korzytaj z ponad 2.000 filmów. Do każdego z nich możesz pobrać plik z ćwiczeniem.
Obszerne kompendium wiedzy – artykuły, interaktywne, filmy, gotowe pliki Excela z zadaniami do ćwiczeń.
Możesz zapamiętywać często wykorzystywane narzędzia, artykuły lub filmy i mieć do nich dostęp w jednym miejscu.
Narzędzia formatowania, mimo że wydają się proste w obsłudze, to potrafią sprawiać problemy w codziennej pracy. Zdarzyło Ci się mieć problemy ze scalonymi komórkami? Środkowaniem ich zawartości? Różnymi kolorami czcionki i komórek? Dzięki szkoleniu osiągniesz pewność co do tego jak używać tych narzędzi.
Jest to odwieczny problem pracy w Excelu. Kopiujesz komórki z jednej tabeli i wklejasz do drugiej, a ich formaty nie pasują do siebie? Liczby prezentowane są ze złą liczbą miejsc po przecinku, a duże liczby zlewają się i są nieczytelne? Daty zmieniają swój format na nieprawidłowy? Dowiesz się jak postępować, aby takie problemy już więcej się nie pojawiały.
Jedną z częściej wykonywanych czynności w Excelu jest kopiowanie i wklejanie danych. W tym miejscu znajdziesz informacje o podstawowych zasadach kopiowania i wklejania komórek oraz ich zawartości – jeśli więc nie jesteś podstawowym użytkownikiem Excela, większość tych informacji powinna być Ci znana.
Pracując w Excelu, podstawowym elementem są arkusze i komórki. Naucz się szybko i bezproblemowo dodawać i usuwać kolumny, wiersze, komórki, arkusze.
Doświadczasz niepewności, gdy przychodzi Ci stworzyć jakąś formułę w Excelu? Nauczymy się najważniejszej rzeczy, jeśli chodzi o tworzenie formuł, czyli jak odwoływać się do komórek (popularne „dolary”). Nie musisz znać zaawansowanych funkcji by tworzyć bardzo przydatne obliczenia.
Excel to nie tylko tabelka do przeglądania, ale także narzędzie do wyliczenia odpowiednich wartości. Zobaczysz jak szybko i elastycznie obliczać sumę, średnią, wartości największe, najmniejsze, tworzyć instrukcje z funkcją JEŻELI, zaokrąglać liczby i wykonywać inne przydatne obliczenia.
Jako, że większość pracy w Excelu dzieje się w tabelach, Excel przygotował narzędzie, które pomaga w automatyzacji takiej pracy – jest to automatyczna tabela, słyszałaś/eś o niej? Dzięki temu, Twoje komórki zostaną automatycznie i estetycznie sformatowane (np. co drugi wiersz innym kolorem), funkcje podsumowujące kolumny będą wprowadzone, a Twoje życie stanie się łatwiejsze.
Gdy masz już dane w swoich tabelach, to czasem (albo często) trzeba w nich coś znaleźć. Nie będziesz przecież ręcznie szukać wartości spośród tysięcy komórek. Do tego służy właśnie filtr (o którym pewnie słyszałeś/aś). Większość użytkowników stosuje go jednak tylko w podstawowym zakresie, nie znając jego największych zalet, które pozwalają precyzyjnie ustalać warunki wyszukiwania danych w tabeli.
Podobnie jak przy filtrowaniu, sortować możemy różne rodzaje danych. Mogą to być liczby, teksty lub daty. Wszystkie te rodzaje danych łączy jednak sposób sortowania a mianowicie może to być zrobione w sposób rosnący albo malejący. Opcje sortowanie dostosowują się – sprawdzają jaki rodzaj danych znajduje się w kolumnie i wyświetlają odpowiedni komunikat.
Kto z nas nie mierzył się z tym problemem...? Kopiuje dane z jednej tabeli, wklejam je do drugiej, a dane się zmieniają, albo formatowanie (kolory) ulegają zniekształceniu. Strasznie frustrująca sprawa. Dzięki narzędzi Wklej specjalnie, możesz wygodnie sterować przenoszeniem danych z jednego miejsca w drugie, co jednocześnie jest bardzo proste – ktoś tylko musi Ci pokazać jak to zrobić.
Czasem przychodzi potrzeba wydrukować dane z arkusza Excela. Arkusz nie ma domyślnie widocznego podziału na strony, jak to jest np. w Wordzie. Ponadto, twórcy Excela skupili się na jego zdolnościach obliczeniowych, a nie łatwości drukowania. Z tego powodu, wydrukowanie dużej tabeli może sprawiać sporo problemów – przychodzi tu z pomocą, przedstawiając przygotowany przez nas zestaw opcji i rozwiązań, które pozwolą wydrukować tabelę/arkusz w czytelny i estetyczny sposób bez żadnych problemów.